What's on my phone

Jag älskar "what's on my phone"-videos. Älskar att se vad de har för appar (no shit) men det roligaste är att se HUR de har apparna! Kaos? Rader? Mappar? Färgordning? 

Det sista har i alla fall jag. Kolla så fint:

 


Nej, okej, det här är inte mina appar - jag snodde den här bilden från en buzzfeed-lista.

Eller vänta lite här... Först när jag såg bilden bara "åååååh, fint!" men nu när jag ser den för andra gången får jag nästan tvångstankar. Varför är de blåa apparna på första sidan?!  För mig är det helt naturligt att "appfärgskalan" börjar i VITT och inte i BLÅTT?! Men alla kanske inte har samma färgskaletänk, liksom. Och varför är inte sidorna i rätt ordning på bilden? Aaah! 

Dessutom får man ju inte veta vad hen har på sin femte sida? Där kanske de "fula" appfärgerna är i hullerombuller och är helt cray cray (jag älskar när folk säger cray cray). Typ som Monica Geller och hennes stökiga garderob...
 
 
Ni vill inte ens se hur jag har det nu - jag vill knappt se det själv. Det är asmånga appar (varför så många när jag kanske bara använder fem stycken?) och ingen färgordning (som jag faktiskt brukar ha annars) whatsoever. Mapparna är en mardröm och bakgrunden känns det som att jag typ valde när jag gick i sömnen eller något...
 
Men har man döpt sitt blogginlägg till What's on my phone så är man väl tvungen... 

Enjoy or whatever.
 
 
 
 

Kommentera här, please: