Sorgliga snöflingor

Den här det-snöar-effekten (den kanske inte syns på mobiler?) jag har lagt in kan vara de sorgligaste små snöfilngor jag nånsin har sett. Snöflingor menade jag - ser så skärmen så dåligt med min nya "setup"...
 

Och ja, jag har två tangentbord. Det vita är mycket skönare att skriva på och egentligen ska det inte stå lutat sådär mot laptop-stället men det kändes liksom bättre och så ligger iPhonen där brevid och OH MY GOD vad geekig jag känner mig. Som en "applefanboy" typ. Det är jag INTE, ska jag be att få tala om. 
 
Klart att jag gillar Apple och yada yada och jag ÄLSKAR ijustine som fick mig in i självaste Apple-världen (jag älskar henne oavsett Apple) och min Macbook är typ det bästa jag har men det känns alltid så skrytigt när man pratar om det?

Äh, je ne sais pas. 
 
Jag och Charles är tillbaka från breaket. Jag har saknat honom. Men nu får jag se honom både när jag somnar och vaknar - med autograf och allt:
 

Oh yeah!
 
TOODLES!

Kommentera här, please: