Höstsession part 1

Det var längesen vi sågs, det måste gått ett år.
Tiden rinner förbi - stora människor har, ingen tid. 
(Laleh - Det Är Vi Som Bestämmer)
 
Nä, det var ju inte ett år sedan men det känns som väldigt längesedan. Här är jag i alla fall - hej hej. 
Jag gick ut i trädgården och fotade lite som en smygstart på alla fina höstbilder som komma skall! 
 
För er som undrar: det var inte gott. 
För er som inte undrar: här är jag och ett inte så gott äpple. 
 
Den här sista bilden gillar jag verkligen. Jag älskar bokeh'n i bakgrunden (de där suddiga "ljusbollarna" - bokeh betyder suddig på Japanska) och att den skiljer sig helt från de andra bilderna - den känns väl nästan lite somrig? 

När jag såg den innan jag började redigera tänkte jag att den inte hade en chans. Allting har alltid en chans, visade det sig. Bra lärdom! 

 
 
 
 

Kommentarer, woho:

1 Klara:

Snyggt! Jag gillar verkligen bilden på kvisten med alla äpplen.

Svar: Tack! Me 2 🍏🍎
Frida Westling

2 Julia:

Fina bilder :) den sista bilden blev verkligen drömlik!

Svar: Tack! :)
Frida Westling

3 Anna María:

Vilka härliga och höstiga bilder! Jag blev så sugen på äpplen när jag såg dem. Synd att det inte var lika gott som fint bara :)

Svar: Tack! Om du gillar riktigt sura äpplen är det bara att komma och plocka i vår trädgård!
Frida Westling

Kommentera här, please: