5 SERIEKARAKTÄRER JAG STÖR MIG PÅ

Eftersom jag är lite ("lite") av en serienörd så har ju jag ganska många personer, eller karaktärer rättare sagt, som jag stör mig på. Det har vi ju alla. Men här är min lista på de jag kommer på just nu som jag stör mig på och keep in mind: jag stör mig på karaktärerna - inte skådisarna. 
 
OBS! Det här inlägget kan innehålla spår av spoilers.
 
5. Maya St. Germain, Pretty Little Liars
 
 
Jag vet egentligen inte varför jag stör mig på henne - wow, bra förklaring. Men det är ju NÅGOT som stör mig, annars skulle jag väl inte ha med henne på listan, liksom. 
 
4. Paige McCullers, Pretty Little Liars
 
 
Vi har aldrig klickat, du och jag. Jag förstår mig liksom inte på dig. En period trodde jag att jag förstod dig men jag hade väl en konstig period då eller något för jag förstår dig verkligen inte. Sorry, girl.
 
3. Oliver Trask, The OC
 
Ååh, vad jag störde mig på honom. Men sen tyckte man ju lite synd om honom när man fick reda på varför han var så konstig... 
 
2. Jenny Schecter, The L Word
 
 
Jag ser om L word nu, för typ sjunde gången, och tänker alltid att jag ska försöka ge Jenny en chans men det går bara inte. Jag blir så nervös av att hon är så nervös och måste hon viska hela tiden? Det känns till och med som undertexterna viskar när du viskar hela tiden. 
 
1. Hanna McKay, Dexter
 
 
Oh. My. God. Är livrädd för henne fast hon inte ens finns. Tycker nog att hon är mer läskig än att jag stör mig på henne. Men rädsla är ju liksom en störning så... 
 
*BUBBLARE* Lara Perkins, The L Word
 
 
Okej, det här är lite speicellt för jag stör mig asmycket på henne i de första tre säsongerna MEN SEN när hon bara dyker upp helt plötsligt efter att ha varit borta ett tag - då bara "Åååh, Lara. I love you!" typ? 

Så kan det gå! Nu ska jag fortsätta kolla på L word och lyssna på Jennys låga viskningar. 
 
Hade Oda! 

ÅH, SAKNAR HJEM <3
 

Kommentera här, please: