All over the place

Mina känslor har, som Prins Daniel hade sagt, varit lite all over the place den senaste tiden. Därav det dåliga bloggandet.



Bild härifrån: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Prince_Daniel.jpg

 

Men det känns som att bloggandet överhuvudtaget har blivit lite bortglömt bland alla Vines och frukostbilder på instagram. Jag var nära på att ta en instabild på mina pocherade ägg förut i veckan men de såg så goda ut så jag skippade att ta kort - ville inte att de skulle kallna ju! Ibland på frukostbilder kan det kännas som att de lägger upp jättefint och fixar och grejar så mycket att de glömmer bort att äta frukosten de just tagit kort på. Fast jag ska inte säga något, jag vet ju hur det är - ska man fota mat blir man supernoga helt plötsligt och vill ha värsta magazine-bilderna typ... Eller... Äh, jag vet inte vad jag skriver. Flummigt.


Kolla, det blev ett litet inlägg ändå! Duktigt.

Kommentera här, please: