lista om pretty little liars?! ja tack!

1. Den karaktär som jag blev kär i först.
Lucas - gullis!!!

2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu.
Hanna! I början tyckte jag att hon var jobbig???

3. Den karaktär som alla älskar men som jag inte tycker om.
Maya. 

4. Den karaktär som alla hatar men som jag tycker om.
Alltså, det är faktiskt något med Jenna jag gillar. 

5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre.
Mona!

6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa)
Hehehehehhehehehehehe... det ni! 

7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara.
Spencer! 

8. Den karaktär som jag vill slå till.
Kanske inte vill slå henne men vill ta ett allvarligt snack med Paige! Skärp dig, kvinna!
Det är något lurt med dig! Ut med det bara! 

9. Ett par som jag älskar.
Hanna och Caleb! Vill ha dem som föräldrar typ!

10. Ett par som jag hatar.
Hatar och hatar :P Emily och Paige. Jag ÄLSKAR Emily men hon förtjänar någon bättre!

11. När jag började titta på serien.
1 December 2012! <3

Kommentera här, please: