Resten av ditt liv

Idag saknar jag kaffe. "Drick det då", kanske ni tänker men jag detoxar så det vore ju faktiskt helt knäppt om jag tog en kopp KAFFE mitt i allt?! Det går bara inte för sig. 

Men idag blir det jobbigt när jag och Ester ska gå på Waynes och jag inte får ta en härligt, krämig, len vaniljlatte. Jag får inte ens ta mjölk i teet... Får och får, klart att jag FÅR men nu när jag har varit så noggrann i fyra dagar kan jag väl inte sluta nu, liksom. Eller okej, jag åt middag igår men det kändes jättekonstigt...

Tänk om jag aldrig mer kan äta mat? Bara dricka juicer resten av livet?! Är jag hel eller?! Jag måste ju äta julbord! Förra julafton åt jag och mamma nere på stranden i Grenada, Västindien. Då åt vi inte kalvsylta, direkt. Varför skrev jag just kalvsylta? Kanske för att det var typ det godaste jag visste när jag var barn... Typ. Äh.
 
Nä, nu går jag och tar en kopp te. 

Klicka på bilden nedan för att höra dagens låt.
"Resten av ditt liv" av Timbuktu
 
Kopp gjord av Klara Westling.
 
 

Kommentera här, please: