I need some sleep (och det fick jag)

Hade jättesvårt att somna igår - kanske var för att det var fullmåne? Vem vet? Eller för att jag och Emma låg och smsade om roliga och framförallt VIKTIGA saker. Och om Andreas Wilson. Grr. Synd att jag inte drömde om honom sen. 

Men när jag väl somnade sov jag hur bra som helst! Undrar om det är för att jag detoxar fem dagar (fast jag har fuskat och ätit middag tre gånger - ojojoj) i veckan eller om jag bara råkade sova väldigt bra just den här natten? Kanske är en liten blandning av båda. 

Men veckan som kommer tänker jag verkligen inte fuska och följa Jason Vales app som jag skrev om förut korrekt och inte bara "äh, jag tar den här smoothien nu istället" för så kan man ju inte hålla på...

Här är bilder från min instagram (fridogram heter jag) på några av veckans juicer:
(klicka på bilderna för att se dem större)




Dagens låt:

Kommentera här, please: