Liksom Söndag, liksom?

Idag har det verkligen inte varit min dag. Blev väckt av mamma från världens bästa dröm - att jag var i New York. Jag har faktiskt varit i New York liksom in real life - men då var det mer "New York? Okej" nu skulle det mer vara "New York?! Jag vill se ALLT!"

Tillbaka till dåliga dagen - jag har liksom haft en konstig känsla och varit sur. Inte bara i humöret liksom i kroppen också OCH KAN JAG SLUTA SKRIVA LIKSOM HELA TIDEN?!

Men jag har liksom bara sett halva youtubeklipp, börjat med saker på mobilen och inte avslutat dem osv. Herregud, vilka problem... Men jag tror att jag behöver en ny vecka, en ny start, en ny grej, liksom...

Nu ska jag lyssna klart på Selena. Alltså, just for now inte forever fattar ni väl!!!!!!!

Påsktjej 2008. Coolast i fjällen. Fest hela kvällen. 
 

Kommentera här, please: