Hej och tack för kaffet


Och ni bara "åh, gottis" men nej för det är inte ens "riktigt" kaffe i - jag tog gammalt men det fyllde inte hela koppen så jag fick ta lite kallt vatten i för att liksom fylla upp. Vågar inte ens föreställa mig hur det där smakar - kanske värre än västindiernas kaffe? Well, we'll never know...
 
Annars mår ni? Jag mår så konstigt - I don't know why. Kanske för att jag får vårkänslor i J A N U A R I!
"Men guuud - det är väl myysigt" kanske ni tänker men NEJ DET ÄR DET INTE SKA JAG BE ATT FÅ TALA OM!

Eller okej, förlåt för att jag brusade upp... Lite mysigt är det väl men det är fett omysigt när det blir så här varmt och snön blir alldeles gråbruna av alla avgaser. Det som är fint med att det är kallt är att allt blir så vitt och glittrigt och nu ser det bara ut som *lappkojs överallt... Eller okej, jag vet inte exakt hur lappkojs ser ut men det ser liksom ut som att jag TROR att lappkojs ser ut...

Ni ser ju hur flummigt det här inlägget blir. Jag = konstig!

*Lappkojs = Lappskojs, lappkojs eller tidigare lappsko är en maträtt delvis gjord av kött. Rätten förekommer i olika varianter i länder i norra halvan av Europa. (källa: wikipedia (vad annars liksom?))

Kommentera här, please: