It's like a work of art... or not.

Varje gång jag ska skapa konst så blir det fel - gör fel i korsstygnsbeskrivningen, syr lite snett, tappar maskor när jag stickar, lägger till saker som inte alls ska vara med i recept (ja, mat är väl konst?)...

Och nu, när jag tänker att jag ska ta tag i min musikalitet och spela in en låt med gitarren så svischar gitarrhalsen in i kaffekoppen med kaffet som kallnat eftersom jag alltid glömmer att jag dricker kaffe när jag kollar på youtubeklipp eller något vid datorn. Vågar jag ens skriva vad som dränktes? iPhonen.... MEN den klarade sig. Men nu får det vara nog. Jag måste skärpa mig - nästa gång kanske kaffet hamnar på macbooken och då, DÅ är det kört!

Nu måste jag städa och skärpa mig. Annars kan jag lika gärna gå ut såhär:



Mvh
En klumpig tjej

Kommentera här, please: