Läsa roliga bloggar + dricka kaffe = ingen bra grej


Klicka på bilden för att komma till inlägget

                        

Det är ju farligt att läsa roliga blogginlägg och dricka kaffe samtidigt. Nu var det jävligt nära att jag spillde på hela mig när jag läste det här. Saltkråkan är nog en av mina favoriter av världens bästa Astrid. Jag döpte min första kanin efter Pelles kanin Jocke. Fast min Jocke var en tjej men det gjorde inget - vad skulle den ha hetat då liksom? Jocka? :P

Kommentarer, woho:

1 Anonym:

Hahaha, vad roligt att du länkade till min blogg här och vad kul att du tyckte min blogg var rolig. Vill bara påpeka att det finns fler Saltkråkan citat men det där är ju ett av dem bästa. Nu som vuxen tycker jag nog att Saltkråkan är roligast att titta på vad gäller TV och Astrid. Roligt att du döpte din kanin efter ett Astrid Lindgren djur, är nog många som gör det. Folk döper ju till och med sina barn efter Astrid Lindgren figurer; Madicken, Mio, Ronja m.m.

Ha en fin dag!

Kommentera här, please: