Japp japp japp


SAKER PÅ TEVE SOM FÅR MIG ATT ...

kräkas: Våra pinsamma kroppar... Alltså, ibland är det faktiskt superäckligt.
gråta: Extreme home makeover, när Laleh är på tv :)
skratta: Vänner.
bli glad: Niklas mat <3, Sveriges Mästerkock, Mot alla odds, Cake boss, Kniven mot strupen osv osv osv...
bli uppgiven: Hemska dokumentärer.
byta kanal: Unga mödrar... Jag vet inte varför men jag tycker inte alls om det programmet.
inte zappa: När Laleh är på tv!
gilla motorprogram: Ehh....


SENASTE ...

äckliga lukt du känt: Nåt mysko i vårt kylskåp
goda lukt du känt: Någon som gick förbi och luktade gott.
gången jag kände mig lycklig: Minns inte ;O
gången jag grät: Vet inte när faktiskt.
inköpet: Kaffe och gröt.
spanet: Jag vet inte. Har varit lugnt på spaningsfronten på sistone.
biofilmen: Lejonkungen i 3D
palmen jag låg under: Nån i indien. Men senaste palmen jag såg var i alla fall i Barcelona.
person jag velat ge en käftsmäll: Mig själv bah.


PEST ELLER KOLERA ...

gå naken över Sergels torg/sjunga karaoke live i teve: Älskar karaoke! Speciellt schlagerlåtar för de är så enkla - moahaha!
aldrig mer få äta på restaurang/aldrig mer få äta chips: Chips klarar jag mig utan.
i en veckas tid vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing el Helge Fossmo: Vem fasen är Helge Fossmo? *googlar* Oooops... LINDA!!!!!!!!!!!!!
maratonlyssna i 24 timmar på Carola som talar i tungor/Ernst Kirchsteiger som drar sina bästa citat: Ernst!
göra en tarmröntgen eller ha hemmorojder i ett år: Tarmröntgen...

Kommentera här, please: