Frida i Västis del 2

Idag har vi varit lite på utflykt - det var roligt. När man åker buss här är det ju en busschaufför och en som sitter och öppnar dörren. Jag satt bredvid dörröppnar-killen och han satt och försökte avsluta busschaufförens meningar när pappa pratade med honom men lyckades aldrig. Ibland sjöng han lite också. Väldigt fint - det borde han ha gjort mer.
 
Sen var vi vid ett hus som pappa bodde i när han var här för 32 år sedan! Det var spännande! Han träffade brorsan till den som ägde huset då för 32 år sedan och fick prata med honom i telefon! Coolt!
 

 
Sen åkte vi till en liten bar som var väldigt öde - bara vi där typ. Det var fina staket.
 
 
När vi var inne i stan spillde jag vilket var som en chock för jag spiller ju ALDRIG annars.......
Okej, det gör jag - all the time. Nu spillde jag kaffe... Så jag måste köpa en ny tröja. Den matchade staketet.
 
 
Sen åkte vi tillbaka till vårat område eller vad man ska säga och drack vatten och tittade ut över det här:
 
 
Mäktigt.
 
 
 

Kommentera här, please: