Frida i Västis del 1

Flyget till London gick jättebra - jag kollade på Pretty little liars och det var spännande. Sen kom vi fram till ett jättekonstigt hotell men alltså konstigt på ett bra sätt. Annorlunda, liksom. Det var lite japansk style på rummet - det var lila ljus överallt och det var snöflingor på fönstret och dörren. I korridorerna stod det "Ssshhh" lite här och var.

 
Det var inte såhär snett (såklart) men jag var så excited så jag fotade snett...
 
 
Dörren till mitt och Klaras rum + fönster med snöflingor! Fint!
 
 
Ssshhh!!!!!!!
 
 
Sen flög vi lite. Och jag satt vid vingen. Jag får alltid sitta vid vingen! Men det gillar jag.
 
Man fick en skärm framför sig på flyget! Awesome! Jag kollade på Ted - den var ju... bra. Men sen kollade jag på Pretty little liars på datorn - det var bättre. Kudde och filt fick man också. Då blev jag glad... Kanske inte ser så himla glad ut - var mest nervös faktiskt. Men allt gick bra ändå.
 
 
Vi fick godis på slutet av flygningen. Love hearts. De var gulliga.

 
**

Imorgon kommer mer bilder - jag lovar.

Hej puss ses.
 
 
 





 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här, please: