Selena Gomez

Tänk att det redan är torsdag? Känns som att den här veckan har gått fortare än en åskvigg (älskar att skriva så). Nu när föräldrarna är i Portugal sover jag hos mormor och morfar - där bor även mina kusiner så det är livat hela tiden och jag har fullt upp eftersom båda kusinerna slåss om vem som ska få vara med mig. Snacka om att vara populär - but I like it.

Inatt drömde jag om Serena Gomez. Att vi jagade någonting och att det var jätteroligt. Hyrde Monte Carlo på itunes häromdan, det är nog därför jag drömde om henne. Hyra film på itunes äger ju! 29 kr kostade det - det är ju till och med billigare än en frappe på Waynes ;) Fast det är godare - filmen var väl sådär.

Nu måste jag jobba. Back to business, som jag brukar säga... Fast det brukar jag inte men ändå.

Kommentera här, please: