MINIFESTIVAL!!!!!!!!!!!!!!

Jag och världens bästa Emma var i Järvsö på Stenegård igår! Som en minifestival!
Det var så sjukt mysigt. Och så mycket intryck, så mycket fint, så många bilder.
Så här kommer de fem bästa punkterna under kvällen plus massa bilder!

 

1. Laleh var så SJUKT bra! (synd att det var så kort...)
2. Det kom typ inget regn trots att alla sa innan att "Men du, det kommer att regna jättemycket!"
3. Man såg bra vart man än stod.
4. Laleh spelade Storebror!
5. Winnerbäck var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.

 

Love Antell
Dundertåget
Ane Brun
Laleh
Lars Winnerbäck
29 Juli, Stenegård, Järvsö.

 

BILDSESSION!


Love Antell.


Dundertåget.


Ane Brun.

 

LALEH!

LARS WINNERBÄCK!

 

***


Kommentarer, woho:

1 Klara:

Snygga bilder Fridolino!

Jag gillar Wall-e.

2 Steohan:

Otroligt bra bilder.

3 Malin:

Åh vad jag hade velat vara där! Älskade Lasse, och bästa Laleh! Gjorde nog succé :)

Kommentera här, please: