EN LITEN LITEN LISTA

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Ja :)
2. Har du sett din bästa vän gråta? Inte min nuvarande men min förra.
3. Vad åt du senast? Någon slags risrätt.
4. Har du fått någon komplimang idag? En heeeel del.
5. Har du varit med i en rättegång? Nepp.
6. Är du polare med grannarna? Oja!
7. Vilka länder har du bott i? Bara Sverige. Vill bo i Indien.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? När vi åkte till fjällen senast.
9. Har du haft en stalker? Inte vad jag vet, jag är inte så bra på att lista ut saker :P
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Såklart att jag gör!
11. Hur bra är din syn? Inte bra alls.
12. Var är dina syskon just nu? Vilhelm (lillebror) hänger väl i källaren och Klara (storasyster) hänger i huvudstan.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att Julia inte svarade på facebook :O Också hade hon en jättekonstig rymdvarelsebild som profilbild.
14. Vem ringde dig senast? Pappa.
15. Vilken tid gick du upp imorse? Typ tolv? Det är ju söndag - vilodagen liksom.
16. Vad ska du göra i helgen? Hälsa på farfar. Spela gitarr. Spela sims.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Har precis rensat inkorgen.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Tog och tog :P Laleh.
19. Vad finns i din bakficka? Ingenting alls faktiskt. För jag har pyjamasbyxor.
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Kollade på en dansk som hängde med hiphopare i afrika på tv.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Bäddar sängen (försöker i alla fall göra det så fort jag vaknar)
22. Vad ska du göra efter det här? Prata vidare med Julia på Skype. Värt! :)

Kommentarer, woho:

1 märta:

är värt det nya it-ordet tro? jag gillar din blogg, bara så du vet ;)

2 Frida:

Märta: Kan det mycket väl vara. Tack :)

3 Klara:

6. Är du polare med grannarna? Oja!



???

4 Frida:

Klara: Jörgen, Carola och Bobbo är väl våra grannar?

Kommentera här, please: