Hela skalade tomater

Rubriken har inget att göra med inlägget, kom inte på nåt bättre.
Och jag har en pennburk som är gjord av en hela skalade tomater-konservburk.

I alla fall. Jag är trött och det känns som fredag.

När jag städade rummet i helgen hittade jag en bok där jag hade skrivit jättefint.
Så fint borde jag skriva nu också.

Gud vad tråkigt inlägg. Usch. Skärp dig, Frida.

Hej puss ses.

Kommentarer, woho:

1 Julia Swalander:

Hej, Vill du hjälpa mig att rösta på mig i en tävling där jag kan vinna en reflexskärm:

http://michaelaa.webblogg.se/2010/april/rostning.html?_tmp=7134bee4f0407da6d5cdc15c5e0d736fd18190a4



Skriv bara att du röstar på Julia 2ggr. Skulle betyda jätte mycket :-) Hadet bra!

2 Spankieee:

Sv: Haha, vi tänkte nästan göra det. Vi sa det, vi kanske skulle ha åkt förbi dig. :')

Men du säger ju att du skulle bli så blyg om Olle är med ^^

3 spankieee:

haha ja, men du har sagt det förut någon gång. Sen när jag sa det där med Timo, då sa du ju att du skulle bli så blygis om han var med. ;>

Kommentera här, please: