I can't remember summer being so gone

Vad fint. När jag öppnade min playlist på Spotify kom precis den låt jag ville höra: November med Laleh of course.

Jag har varit ute på en liten promenad. Pantade flaskor/burkar liksom.
Igår var Isak här till fem på morgonen. Mys. Ville drack sjukt många energidrycker.
Sen somnade jag väl vid halv sex typ och vaknade tio... fyra timmars sömn - oh no.
Fast jag är pigg! Piggelin!

Och igår kände jag mig jätteduktig som lärde mig massa nya funktioner på mobilen.
Men här kommer det bästa! Jag lärde mig I'm yours på ukulele! Applåd?????



En gammal bild på mig och Heidi (min ukulele dårå)... Mitt huvud ser enormt ut.
Jag har stort huvud, det har jag, men inte stort.

**
Och här kommer en ny bild! Väldigt ny...
Nya glasögon, ny tröja, ny (eller ja, nyhittad) sjal, ny frisyr!
Uppsatt brukar inte vara min grej annars,
men idag kände jag att jag kunde ha det för en gångs skull.
KOLLA KOLLA, fotot taget med mammas kamera för er som undrar:




Hej puss ses.

Kommentera här, please: