No more tears, I'm indian.

Jaha. Nu är klockan 17:11 i indien.
Har inte bytt tillbaka till svensk tid på datorn, vill inte heller.

Igår vid den här tiden satt jag och min bästa vän Sonita och drack the last pepsi.
My sister-in-law Sonita, min hennatatuerare Sonita, min flätare Sonita, min smyckessäljare Sonita.

Sister-in-law ja. Svägerskor, alltså.
För Sonita erbjöd sig vara Villes flickvän eftersom att han inte har någon.
Så hon har kallat honom darling och boyfriend hela tiden. Ville blev blygis.

Men jag har varit väldigt oblyg dessa veckor och jag och Sonita är verkligen asbra vänner.
Vi har till och med en tradition, att dricka pepsi tillsammans en gång om dagen ;D

Igår när jag såg ledsen ut för att jag inte ville åka hem fick jag hennes nummer.
"You look so sad. Don't worry. I miss you. You can have my phonenumber and call me, ok?"

Och kan ni tänka er, jag ringde för en stund sedan!
Hon blev jätteglad och jag blev jätteglad.
"I'm just sitting here, have a drink and thinking about you. I miss you. Can you come here next week?"

Om du bara visste hur mycket jag önskade att jag kunde det.


Sonita och jag.














Kommentera här, please: