Indien liksom!

Nu sitter jag på ett indiskt internetcafé. Det är asvarmt.
Idag har jag köpt jättemycket smycken och fått värsta tatueringarna - fast inte riktiga då.. men ändå.
Hon som gjorde det hette Shyranda eller nånting sånt och efteråt ritade hon ett hjärta på sin hand och sa:
"I like hearts. I like love, you know. Do you have a boyfriend?"
"No" sa jag.
"No?!" sa hon och såg värsta förvånad ut. Gulligt.
Hon hade i alla fall pojkvän. Hon såg väldigt glad ut när hon sa det.

Annars är allt bra här. Vääääldigt väldigt varmt.
Maten är god och stark.
I Lördags beställde jag starkare. "I like it spicey" sa jag. Oh my lord.
Det blev på allvar suddigt för ögonen när jag åt det.
Men det var gott - och en häftig upplevelse.

Nu måste jag gå.
Här har ni en bild på tatoon (har en typ samma på foten med)



Kram och kyss.

Kommentarer, woho:

1 Baram:

Jag skrattade högt när jag läste inlägget - av lycka. Jag älskar Indien. Jag älskar dig. <3

2 Baram:

Jag glömde säga att "tatueringen" vart sjukt snygg! ÅH! <3

Kommentera här, please: