Skyll dig själv, inget händer här.

Här ska man försöka vara duktig och klippa gräset som mamma tjatat i tusen år om.
Också går man och känner sig duktig och gräsklipparen exploderar. Jag dog nästan.
Eller den exploderade inte, men det lät så. Nu vågar jag inte starta den igen.

Snart är det juli, eller imorgon! Det blir nice.
Majken fyller år, Laleh sommarpratar, det kanske blir någon sommarrea på stan?
Fast det kanske det redan är? Vad vet jag, jag fattar ju ingenting ändå ^^

Här är en liten fotosession från igår:
Glasögonbilderna (orkade inte vända en): Jag ska få nytt glas i nya bågar. Vi testade lite.



Fast sen kom jag på att mina vanliga glasögon är skönast i världens så jag behåller nog dom,





Kommentarer, woho:

1 mango:

glasögon är så fint, jag skulle vilja ha glasögon men inte synfel, heeeh ^-^



KRAMIS

Kommentera här, please: