Nobody knows who we are now

2009? Ja herregud... Vilket år.
Det bästa har varit att jag har fått två nya kusiner, sett Laleh fyra gånger, varit i Indien, fått fina nya vänner, varit här och där och överallt med Emma- vi är o s l a g b a r a, spankie! ;)

Och några som ska ha några extra guldstjärnor är mina klassvänner/lärareBlomska och alla barn på Skolbyn!
Ni har lärt mig så mycket, om mig själv, om andra, om allt! Jag känner mig starkare tack vare er!

Sonita, tack tack tack för de dagar jag fick med dig i Indien.
I know it's impossible, but if you read this: You're the coolest person on the earth! I love you!

Tack tack tack tack till alla som har varit inblandade i mitt liv detta år.
Det har varit underbart, hårt ibland, men underbart!

Och tack till mig själv som började kolla på Harry Potter!!!
Det var väldigt värt!

2010 - Nu kör vi!!!!!!!

 


Kommentarer, woho:

1 Joss:

tack för allt gulligt du gjort, frida! <3

Nu ska jag börja älska livet på heltid, hehe. önska mig lycka till :'D

Kommentera här, please: