Sunday morning

Imorse gjorde jag AP's (American Pancakes)... smakade det bra? NEJ!
Och nu har jag gjort kaffe - tror ni att det blev gott eller? NEJ!
Förut skulle jag vara duktig och ta nässpray så att jag slutade snora - känns det bättre? NEJ!

Fast nyss fixade jag en fin bakgrund som känns lite julig till min blogg.
Och jag tog på mig en kofta så att jag inte fryser och inte är varm - alldeles lagom.
Nu sitter jag och pratar med StorSol i telefon - mysigt <3

Den här söndagen är lite upside down liksom.



**

Juuuust det! Idag spelar(spelade?) Laleh i Kungsträdgården.
Åhhhhhhhhhh! Jag ville också se ju!

Kommentarer, woho:

1 Julia:

Min årliga jullängtan har kommit <3

2 Hanna:

Åh, vännen. Fina du! <3

3 Linnea:

yoou came in with the breeeeeeze,

On sunday morning, you sure have change since yesterday, without any warning.

Kommentera här, please: